Sunday, September 2, 2012

Eternal Bad-Boy Marries

Ziggy Starsmith, fabulous, famous and fantastic, has finally met and married the man of his dreams.

Read all about it at Second Life Memories: Part 4 - Ziggy Gets Married

10 comments :

  1. Congrats Bock and Ziggy! I was waiting for you two to elope. Bock, did you fill Ziggy in on the Swedish wedding night tradition "hide the Falukorv"?

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG Who told you about that? It is a national secret, we will have to kill you now! ;)

      Delete
  2. LMAO...Bock you know I am now officially obsessed with you besides stalking you now :-)
    BTW do you like my look in that picture? Marry me and I could look like that for you ;-)
    See how bad I can be!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terrible ;) ...but in such a charming way that I forgive you!

      Delete
  3. I refuse to be forgiven and I demand to be punished!

    ReplyDelete
  4. Diana smiles.....hands Bock 2 round trip tickets to Vegas,,,, shops for dress...gets Hunter's tux outa moth balls...shoves Hubby on plane to Vegas as he smiles at her and pretends to resist..... calls florist and a judge she knows...oooo, damn marriage license.....gives Barack and Michelle a call....whew! fixed that! Taps foot waiting for grooms:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha hold your horses, Ma'am, we aren't getting married just because he dreams it!

      But I must ask, why didn't you invite Michelle and Barack while you were at it? My dear old friends must be offended that we asked them of this aid and then did not invite them...

      Delete
  5. Diana smiles and says, well they're a lil busy this week :) Diana throws hands up and wiggles them in air while exsaperatingly saying, "OMG, Go Figure!" Diana comes back down to ground and realizes Bock is probably too infatuated to understand there's MAJOR PUBLIC POLICY going on :)
    Diana is sure they will extend Bock the most heartfelt regrets at missing his nuptials :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pffft the DNC can surely wait while they pop over for a visit with me, no?

      Delete

If you make any overtly offensive comment or go way off topic your comments may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you think should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).