Saturday, July 10, 2010

Hemligt toppmöte på Svenska Ambassaden i SL!

Denna blogg kan idag dela med sig av dessa sensationella bilder med er mina kära läsare!



På bilderna ser ni en mycket välkänd svensk bloggare och kvinnlig avatar med initialerna PGB under ett hemligt möte med en mycket välkänd amerikansk manlig avatar med initialerna PL. Mannen har just nu ryckt in som temporär VD för ett företag i den virtuella branchen, den posten är han ju van vid sedan tidigare.

Denna blogg har dock ännu inte kunnat få bekräftelse på vare sig att det skulle röra sig om en romans eller kanske en affärsuppgörelse. Det har även spekulerats i att PL måhända sökt status som politisk flykting i svenska SL.

Vi har - ännu inte - lyckats få bildbevis på att sex eller snusk förekom eller att pengar utväxlades!

Jag måste dock varna mina läsare för alltför långtgående spekulationer, det skulle ju faktiskt kunna röra sig om ett helt normalt möte mellan två gamla vänner. Ja, ja, jag vet att vare sig ni eller jag vill tro det, men det skulle ändå kunna vara så... Så fort mina källor återkommer till mig med nytt bevismaterial kommer jag självklart att dela med mig av detta till er!

4 comments :

  1. -"Röjande av källa" Bock lelle. -Allvarliga saker, TF talar om både böter och fängelse i svarta hålor du! :)

    ReplyDelete
  2. Ehhhhhhhhhhhh qué, här hsr minsann inte röjts någon källa.

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).