Sunday, July 18, 2010

Nakna avatarer i SL 98

Igår hände något fantastiskt roligt. Efter mina trevliga timmar hos Midnattsdotter "Mid" Fride, som ni kan läsa om i ett tidigare inlägg, åkte jag vidare till PJ´s Roof för att avsluta kvällen med att lyssna på Lucien Maven DJa, titta på min kompis sirhc de Santis poledansa och småspråka med de andra vännerna som var där.

När jag landade bland "de grå skuggorna" (det är så avatarerna ser ut innan de har laddats färdigt i viewern) så började Lucien spela detta konst- & fredsprojekts temasång till min ära, d v s Taio Cruz med "Dirty Pictures".

Den stilige Lelle Kidd var också där och hälsade min ankomst med "Here comes Mr Nude avatars in SL!". Detta tog jag naturligtvis som en utmärkt möjlighet att göra reklam för projektet genom att påminna honom om att jag minsann inte hade fått just hans bild ännu och undra när jag kunde förvänta mig den.

Då fick jag ett IM där Lelle stillsamt påpekade att jag nog borde kolla min mejl...! När jag en kort stund senare loggade ut fann jag ett kort meddelande från Lelle där han berättade, att han nu gav efter för grupptrycket på Foxdale-simen och nu skickade in sitt bidrag till projektet. (Bra jobbat Foxdale, fortsätt så!)

Till mejlet fanns denna urläckra bild bifogad.,Den visar när den stilige och ljuvlige Lelle inspekterar en husvagn som finns till uthyrning på Foxdale.

Jag har alltid uppskattat en man med lite kött på benen och hoppas att ni också gör det nu när jag skänker "Lelle-in-the-flesh" till världen.

Lelle shows his nice body and ass!


Jadå, ni är fortfarande välkomna att skicka era bidrag till mig antingen inworld eller till min mejl lundamats@gmail.com
Yes, you are still welcome to send your contributions to me either inworld or to my mail lundamats@gmail.com

5 comments :

  1. Ja va tusan, alla andra verkar ju slänga kläderna så varför inte jag? speciellt en så här varm sommar...

    ReplyDelete
  2. men vad var det som låg i sängen?!:) har han varit hos annabella och raggat upp doris (tror jag abs cafevärdinna heter)??

    ReplyDelete
  3. haha vilka indiskreta frågor du ställer Vampi!

    ...men om jag minns rätt efter tidigare besök i den vagnen för länge sedan så ligger den "dockan" alltid där...fast jag mitt minne är ju inte det bästa...

    ReplyDelete
  4. Bra med skorna på! De ÄR Lelle!

    /Tina

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).