Tuesday, January 12, 2010

Nytt år, nya tag


OK då har jag bestämt mig för att åtminstone försöka blogga ibland, mest om sådant som kanske inte redan förekommer på de andra svenska SL-bloggarna.

Jag kommer sannolikt inte att vara lika produktiv som allas vår svenska Second Life dronning, PetGirl Bergman (se länk till "Tinas universum" i länklistan).

Ett stort tack till den ljuvliga Vampi Twine (se länk till "Vampis OrmDricka" i länklistan) för lektionen idag om hur jag formaterar om bilder!

5 comments :

  1. Hurra Bock! Det här kommer bli jättebra. Det vet jag.

    Kram!

    ReplyDelete
  2. vassego det var så lite så:) tack milli för att jag ens kunde svara på detta... å fy dig bock som inte sagt du hade en blogg hihi pöss i pannan:)

    ReplyDelete
  3. Välkommen Bock!! Kul! ;)

    Kram!!

    ReplyDelete
  4. En blockbock är alltid välkommen till bloggosfären:)

    ReplyDelete
  5. Tack allihopa, det värmer! ;)

    Jag hade ju ingen blogg förrän idag egentligen, Vampi...nu får vi se hur länge jag orkar hålla den igång. Skulle vara kul att fira 4 års jubileum som Apmel - och dronningen har väl hållit på ännu längre!!!

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).