Monday, May 24, 2010

Nakna avatarer i Sl 35

Vissa måste man nästan vrida om armen på för att få bilder. Jag nämner inga namn men sätter ut nationalitet och initialer på "skurkarna": Fyra kända svenska bloggare PGB, VK/AK, SG och bA, en svensk bloggare och journalist KU, en svensknorsk bloggare LB och hennes make med samma initialer. en svensk singer-songwriter BJ och hans amerikanska hustru NB samt ett svenskt par som är mest kända för att driva ett stort vitt hotell med en underbar blå sal där de har massor av trevliga evenemang EA och JP finns bland dem jag tänker på...

Några sådana metoder behövde jag inte ta till med den vackra Vanadis Falconer. Hon skickade mig minsann en liten underbar bildserie på sig själv och en bild på sin kusin Sjöfn Stoneshield. Bildtexterna är Vanadis egna.

"Som reporter måste man läsa in sig på en massa urtråkiga papper tack och lov måste man inte göra det på kontoret om man är freelance"

"Eftersom jag är äkta blondin så har inte vätesuperoxiden frätt sönder hjärnan så insidan är lika vacker som utsidan."
"Livet ska levas fullt ut. Alla sinnen ska vara med. Att dyka naken i 27° tropiskt vatten är en riktigt sensuell upplevelse."

"Den "nakna docenten", Sjofn är docent i sexologi vid Köpenhamns universitet, tar sig ett kvällsdopp tillsammans med Vanadis."

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).