Saturday, May 29, 2010

Nakna avatarer i SL 48

Nu har jag tjuvhållit på den här bilden ett tag och njutit av den i min ensamhet! Det går inte längre, jag måste dela med mig av den till er!!!

Jesper Prinz är en av svenska SLs flitigaste och mest produktiva avatarer, jag undrar ofta hur karln egentligen orkar med allt han håller på med.


Jesper äger och driver tillsammans med sin partner, den alltid bedårande Ewa Aska, det fantastiska "The Ice Hotel" med den underbara "Blå Hallen" och "The Kit Kat Klub". I dessa fantasieggande venues anordnar de med oregelbundna mellanrum de mest fantastiska fester där "glitterati" från så gott som hela SL deltar. Får man en inbjudan dit gäller det att vara tidigt ute, det brukar snabbt bli fullt. De har också ofta "live music events" med de kändaste artisterna i SL.

Utöver detta har Jesper och Ewa gjort sig kända för sina produktioner av "ABBA" och "Cabaret". Både dessa föreställningar har gjort dundersuccé i hela SL där de nu turnerar med fulla hus överallt. (Jag blev tvångsmatad med ABBA under hela min ungdom så jag orkar sällan lyssna på mer än en ABBA-låt åt gången utan att vomera, men mina internationella vänner är hänförda och fulla av beröm och berättar glädjestrålande hur de brukar sitta och sjunga med.)

Denne högproduktive man lyckas samtidigt som han håller på med allt ovan även vara en av de sexigaste, charmigaste och vänligaste karlarna i SL. Visst är livet orättvisst?

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).