Monday, May 31, 2010

Nakna avatarer i SL 53

Sjöfn Stoneshield har varit i Paris och gjort en "Extreme Makeover". Eftersom jag inte vill att mina läsare skall leta efter hennes gamla rödhåriga avatar förgäves lovade jag att lägga upp en bild med hennes nya jag.


"Ligger på ett massagebord på en underbar tropisk strand och väntar på att en sexig människa ska ge mig en härlig helkroppsmassage."

Jag vill avslutningsvis tillägga att denna publicering inte kommer att göra att känna mig förpliktigad att lägga in en ny bild för varje makeover. Detta eftersom vissa avatarer i SL byter skepnad och utseende lika ofta som andra byter underkläder i RL.

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).