Saturday, March 13, 2010

Final Ars update

Doug, the man behind the avatar Ars Northmead, passed away peacefully on March 12th 2010 at 8.30 pm PST/SLT. (Sorry, I got the AM/PM thing wrong in my first message to you all, I cannot think straight.)

I am proud and grateful to have loved and been loved by a man like Ars. I thank you all for being an important part of his life also.





Earning your love was my greatest achievement
Loving you was my greatest joy
Being loved by you was my greatest reward

34 comments :

  1. Tänder ett ljus här hemma *kramar om Bock länge länge*

    /Sofie Snowbear

    ReplyDelete
  2. Jag saknar ord, Bock .. så jag lånar några

    Var inte rädd för mörkret,
    ty ljuset vilar där.
    Vi ser ju inga stjärnor,
    där intet mörker är.

    I ljusa irisringen
    du bär en mörk pupill,
    ty mörkt är allt som ljuset
    med bävan längtar till.

    Var inte rädd för mörkret,
    ty ljuset vilar där,
    var inte rädd för mörkret,
    som ljusets hjärta bär.

    Vi minns Ars med bara glädje och önskar vi känt honom tidigare.Vi tänker på dej Vännen!
    Zigadena och Emerald

    ReplyDelete
  3. Håller hårt o länge om dig - Jag finns här om du nu eller närsom, någonsin behöver någon som lyssnar på dig!

    /Tina

    ReplyDelete
  4. En virtuell kram kan kanske inte lindra din smärta, men kanske kan du känna att vi alla tänker på dig och känner med dig.

    Massa kramar.

    ReplyDelete
  5. Vet inte om våra små ord lindrar, men du ska veta att vi tänker på dig och vi sänder en tanke till Ars där han nu befinner sig. Massor av kramar till dig, Bock.

    ReplyDelete
  6. till min kära vän bock mina tankar är hos dig du vet att du har vänner härinne som finns för dig om du vill och orkar *kramar om länge *och en stor pösss /svessa

    ReplyDelete
  7. May the Warm Winds of Heaven
    Blow softly upon your house.
    May the Great Spirit
    Bless all who enter there.
    May your Mocassins
    Make happy tracks
    in many snows,
    and may the Rainbow
    Always touch your shoulder.

    (Cherokee prayer blessing)

    *kramar dig hårt o länge :´(

    ReplyDelete
  8. Åh Bock, jag blir mållös, går rysningar genom min kropp. Beklagar din sorg, jag vet hur du älskar honom och hur han kommer leva kvar inom dej. Vissa änglar måste tillbaka till himlen fortare än andra, men jag är säker på att han vakar över dej ändå.

    En film till dej från mitt hjärta till ditt Bock.

    http://www.youtube.com/watch?v=bLltt5cPDOc

    Puss o Kram Bailarin

    ReplyDelete
  9. tänker på dig. är så ledsen för din skull:( vi finns här. kramar

    ReplyDelete
  10. Kramar hårt, finns inga ord för detta men vi finns här för dig :´(

    ReplyDelete
  11. my deepest condolances. my heart reaches out to you. i will pray at the warriors henge. The Goddess bless you
    Chris(sirhc)

    ReplyDelete
  12. Du är ständigt i mina tankar sen ett par dagar, jag hoppade sà att det skulle fixa sig..
    Kram min vän, jag finns för dig alltid,kram, Lotta

    ReplyDelete
  13. Tänder ett ljus och tänker på dig Bock...

    Ord räcker aldrig till för sånt här.

    ReplyDelete
  14. Kram
    Svårt att finna ord i en sådan här situation.
    Men vill att du ska veta att tankar och känslor finns hos dig idag... och i morgon

    ReplyDelete
  15. KRAM
    ta den tid du behöver
    jag vet vi kommer alla vänta och stötta dig
    ta hand om dig själv oxå glöm inte det
    vet timmen är svår och mörkret sig sluter som en varm filt man inte vill vara utan
    tänder ett ljus i fönstret
    /Frosty

    ReplyDelete
  16. Tänker på dig och sänder alla goda tankar jag kan uppbringa!
    Du fanns i hans hjärta och tanke den sista stunden. Tänk på det!
    Kram

    ReplyDelete
  17. Så sorgligt det här. Kraaam från mig.

    ReplyDelete
  18. *Kramar dig varmt och länge, Bock, för vad det kan vara värt*

    Jag lider verkligen med dig. Ars var sådan trevlig person och jag är verkligen glad att jag fick chansen att stifta bekantskap med honom och se er två tillsammans vid så många tillfällen. Livet är orättvist men ni fick i alla fall känna värmen av kärleken som ni delade med varandra.

    Jag önskar jag kunde vara mer tröstande än så här! Så som du så många gånger dragit ur mig ur mina sorger och problem. Jag tänker på dig Bock!

    ReplyDelete
  19. Sänder dig en varm kram och har förståelse för din sorg. säger som en sa till mig när en nära vän gick bort. Vi ska glädjas åt att vi fick låna en ängel en kort tid. Kroppar är bräckliga men själar är starka. Hos dig och er som känner Arc finns han alltid kvar. Kram bock.

    ReplyDelete
  20. Ända sen jag fick beskedet på förmiddagen så har Ars och du varit i mina tankar. Det är så sorgligt att Ars inte längre finns med oss. Jag är glad att jag lärde känna honom. Han var snäll, måhända lite trumpen emellanåt (du vet hur jag menar) men ändå med ett stort hjärta. Han var en duktig byggare med sinne för det vackra och för mig en av SL:s bästa DJ:s.

    Det bästa med Ars var hans kärlek till dig och vice versa. Ni berörde varandra och ni fanns där för varandra ända till slutet.

    Ta hand om dig nu Bock på det sätt som känns rätt för dig och som så många här har sagt - vi finns här för dig när du vill och orkar.

    Kramar!

    ReplyDelete
  21. Älskade vän!
    Skickar all min kärlek som jag äger till DIG!!!

    ReplyDelete
  22. Många kramar till dig .. Jag kan förstå hur tufft du har det nu lilla gubben .. Vi finns här för dig när du vill ..Livet är tufft och man förstår inte hur det kan vara så orättvist.


    Kram

    ReplyDelete
  23. Bock, så mycket smärta för dig! Jag hoppas, hoppas du har någon som håller din hand nu.

    ReplyDelete
  24. Käre käre Bock!

    Jag känner med dig så, tänker på dig och tänder ett ljus...Sänder en tanke till Ars där han nu finns och där jag vet att han vakar över dig.

    Kramar i massor!

    ReplyDelete
  25. Tack för allt stöd och för alla kramar, det värmer nu när jag behöver dem som bäst! Kramar

    Thanks for the support in my time of need, my friends! Big hugs

    ReplyDelete
  26. skickar tankar, ljus och värme till dig.
    Beklagar sorgen!
    vännen juni

    ReplyDelete
  27. Är så ledsen för din.. för er skull. Hur svårt och omöjligt det än verkar nu, så kommer du en dag kunna se tillbaka och minnas Ars utan att gråta. Alla fina minne kommer att locka fram ett leende istället och just därför kommer Ars alltid att leva kvar inom dig och alla andra i hans närhet. Och jag är övertygad om att Ars sitter någonstans på ett moln och ler tillbaka till er.

    *kramar om*

    /Vira

    ReplyDelete
  28. Sänder tankar och kramar till dej vännen...

    Gittrika

    ReplyDelete
  29. Ååh Bock... Skickar många kramar.
    Bellona

    ReplyDelete
  30. Tack igen, det är just nu en fruktansvärd och förvirrande period i mitt liv. Ni skänker lite struktur och mening.

    ReplyDelete
  31. Vi sörjer med dej...Bock


    Jesper & Ewa

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).