Tuesday, June 15, 2010

Nakna avatarer i SL 78

Jag och den förtjusande och vackra Ayram Uggla träffades när vi gick Lucia-tåg tillsammans, om det var i december 2009 eller redan 2008 minns jag faktiskt inte. Det känns som om vi var barndomskamrater, ni vet de där ni inte har särskilt tät kontakt med men när det inträffar så hittar ni genast fram till varandra.

När jag inledde det här bloggprojektet var det självklart för mig att Ayram borde delta och då gärna med sin partner Michel Howley. Michel har jag aldrig sett innan jag fick den här underbara bilden - tror jag men det kan man inte lita på för jag är ganska förvirrad i större folksamlingar! Jag säger bara "YOWZA what a stunning man!" Håll fast honom varligt men bestämt, Ayram. 

"The Godivas"

Även om vi alltså inte har träffats så har Michel utsett mig till sin personlige fashionista och skickar mig, genom Ayram, ibland plagg från sin egenhändiga produktion för provning och synpunkter. Det gör jag naturligtvis gärna, särskilt eftersom jag uppskattar hans smak och säkra känsla för stil.


Jadå, ni är fortfarande välkomna att skicka era bidrag till mig antingen inworld eller till min mejl lundamats@gmail.com


Yes, you are still welcome to send your contributions to me either inworld or to my mail lundamats@gmail.com

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).