Friday, March 19, 2010

Ars Memorial - tillfälligt

Det finns ett underbart - men tillfälligt - minnesmärke för min älskade Ars som jag vill dela med mig av.
Här har ni landningsmärket: Ars temporary Memorial at Mirromere. (Det finns några permanenta som jag kommer att berätta om senare)

Besök gärna detta minnesmärke snart, det försvinner på söndag!

Denna bild har den underbara Millimina Salamander tagit.

Jag vill tacka min Ars bröder Dejerrity Mycron och Jeb Nicholls för att de kom på den goda idén och sedan såg till att den förverkligades och även för allt deras stöd under denna hemska tid för oss alla tre.

Jag vill också tacka simägarna Truck Meredith och Tymus Tenk för att vi fick låna deras underbara homestead Mirromere för att uppföra minnesmärket och för all vänlighet och allt stöd under tiden. Jag vill dessutom redan nu tacka dem för att vi får låna deras intilligande sim Calas Galadhon för genomförandet av en minneshögtid för Ars nu på lördag 3 PM SLT (mer info med landningsmärke kommer snart).

Det gör mig oerhört stolt att berätta att Ars RL-systrar nu har skapat en avatar! Denna avatar kommer att vara närvarande vid minneshögtiden kommande lördag med Ars far och den ena av systrarna framför skärmen! 

Jag vill även tacka byggarna av minnesmärket Bora Rossini och Luckymen Moody för deras vision och genomförandet av den.

Slutligen vill jag tacka er alla - ingen nämnd och ingen glömd - för allt stöd under denna svåra tid. Ni har verkligen varit underbara. Särskild tacksamhet känner jag mot min och Ars son Guyke Lundquist, mina tålmodiga vänner Millimina Salamander och Zigadena Gabardini.

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).