Friday, January 15, 2010

I SL-bloggosfären idag

Hos Alessia läser jag att Sweden Island nu har hävt banningen av dronningen från Malmösimarna och ber henne om ursäkt för det inträffade. Det var ett klokt beslut, Ui Beam!

Liksom Alessia hoppas jag att detta kan vara ett första steg till en nedtrappning av den infekterade strid som länge har härjat bland oss och splittrat den lilla svenska gruppen i SL. Tyvärr tror jag dock inte att det räcker med detta. Det finns andra konstigheter som måste fram i dagen för att luften skall rensas och för att vi åter skall kunna ha ett anständigt och normaliserat förhållningssätt gentemot varandra.

..........

Den som alltid högproduktiva dronningen har redan flera bra inlägg, bl a ett om hur man enkelt och effektivt hjälper Haiti efter jordbävningskatastrofen. Läs dronningens inlägg och följ hennes kloka råd!!


...........

Hos Loan läser jag att hon tyvärr bestämt sig för att sluta blogga. Trist tycker jag, med all respekt för hennes motiv till detta. Vi behöver alla våra röster och infallsvinklar på detta vårt fantastiska SL.

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).