Friday, January 15, 2010

Nedräkning 2


Om fyra (4) dagar är det dags för Styxl att ge mig en kyss som ett led i den bögdesensibilisering som Dr. Puff Klang har ordinerat. Jag ser redan fram emot tisdagen den 19 januari 2010!

Efter att ha talat med Styxl i svenskchatten igår förstår jag mer och mer varför Dr. Klang föreskrivit denna terapeutiska metod. Styxl verkar, trots sitt charmiga och skämtsamma sätt, ha en ordentlig bögfobi. Han var igår rädd för att denna oskyldiga lilla kyss skulle leda till ett inträngande i hans lilla "köttros" eller något annat otillbörligt tafsande på hans "ädlare delar" och planerade därför att utrusta sig med en rustning eller vira in sina nedre regioner i skyddande tejp.

Jag kan garantera Styxl att han inte behöver vidta några sådana extraordinära skyddsåtgärder eftersom jag endast deltar i denna terapi för att hjälpa honom i hans onödiga lidande. Jag traktar verkligen inte efter hans kropp och har inte heller den minsta avsikt att ha virtuell sex med hans avatar.

En kyss på munnen i minst trettio (30) sekunder är allt han behöver bjuda på! (Han får välja animationen själv) ...och jag lovar att inställa mig hel och ren och med nyborstade tänder!

Bild: Styxl Gurbux Google Account

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).