Saturday, January 16, 2010

Underbart Bara, vi ses och hörs snart igen!

Bara hade ikväll, som ni ser av ett tidigare inlägg, idag sitt sista gig i SL på ett tag. Detta eftersom Bara imorgon flyger tillbaks till Sverige! När och var vi får höra honom nästa gång beror på hans framtida boendeförhållanden, tillgång till bredband och närheten till förstående grannar.

Men ikväll njöt alla vi som var där! Bara sjöng som en guuuuuuuuuuuuuuuud! Rösten var varm och skön som aldrig förr - nåja nästan!

Alla (nåja några) var där - igen!

Här ser ni kvällens "baglady", dronningen av svenska SL, Ms PetGirl Bergman svinga på sin välrakade (får man väl tro) ben och sina handväskor.

Jag längtar redan efter nästa gång, Bara min vän! Kramar till dig, Nickel och lille Kris!

2 comments :

  1. Underbara Bara och en underbar publik en Lördagkväll - kunde det varit bättre?

    Knappast - nu se jag fram emot att få skriva rubriken ”Bara är åter - kom och var med på nypremiären i kväll Kl XX.XX”

    Tack Bara och tack Bock för dansen!

    FYI - Jag hade en väska på axeln, en i vardera handen och min älskade Gromit Rygga!

    På uppmaning på gruppchatten i: Swedish People in SL. Glöm inte väskan!

    Gromit muttrar och skäller då och då vilket en del tycker jag skall få tyst på - men jag är inte för censur varken IRL eller i vårt Second Life!


    Och ang mina ben - pfft - jg har ingen kraftig hårväxt men jag är rätt tunt fjunig lite här och där! DET låter jag vara.

    PØSS och KØPP!

    Kramix /Tina - http://tinasuniversum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. haha pöss dronningen, med dina lätt fjuniga ben!

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).