Wednesday, February 17, 2010

Helt slut efter underbart Vimmelkalas!


Idag vilar jag, jag är utmattad efter gårdagens stora kalas för dronningen och Zig & Em!

Denna gången var faktiskt alla där!! Läs på de andras bloggar så länge, särskilt Apmel (som börjar komma upp i dronningens produktionstakt) eller hos Millimina, Pirkka, Blanche & Kranfel!

En liten hälsning från dronningen orkar jag dock lägga in.

"Second Life 17/2 2010.
Hej hej. Och tack, TACK!
Jag vill tacka dig som är en av alla de bakom - personligen - och gör det nu med detta NC!
Jag har inte ord för vad du ”ställde till med” - men jag kan lova att det gick åt en del Kleenex! Jag är djupt rörd, hjärtat bultar och det känns så bra - skall du veta!
Tack för vad du/ni gjorde (även om jag är avis att jag inte fick vara med bakom!:-D) - Tack tack tack! TACK!
Vilken underbar kväll - och det i ditt sällskap och alla andras sällskap. Det var du/ni som gjorde detta möjligt att jag kände och känner så enormt för… ju ja - fantastiskt!

Stor extravarm kramix från mig till DIG!
/Tina - på väg att bli tio!"

P.S. Ja, bilden är skitdålig - jag vågade inte optimera grafiken!

4 comments :

  1. oj du, det förstår jag och ni som arrangerade detta har all rätt att vila o njuta nu , jag vet hur slut man är efter stora arrangemang, efter julen va jag tvungen ta 2 veckor och bara springa på andras :-)) tack för en otrolig kväll ni skapade. Tack till er alla bakom detta och givetvis tack Zig o Em och Petgirl.

    ReplyDelete
  2. Tack Annabella, det var kul att du också gillade det! ;)

    ReplyDelete
  3. Klart jag tyckte det, en ära att oxå få fira Tina. Jag gillar det mesta, vet du väl! ;-)

    ReplyDelete
  4. pöss alla och Tack! Speciellt till dej Bock och AB :)

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).