Friday, February 12, 2010

Oooppps där halkade jag av glasberget...

När jag loggade in ikväll var jag helt oförberedd på det som komma skulle.

Strax efter det att jag kom "inworld" kommer Ars, min älskade sedan mer än två år, också in! Han frågar om jag har kollat min mejl.
Min vackre Ars
"Varför då?" frågar jag lite undrande.
"Kolla den nu, Bock!" säger han uppfordrande.

Jag öppnar genast mejlen och se där poppar det upp ett meddelande från Second Life;

"Dear Bock McMillan,

You have received a Second Life partner proposal from Ars Northmead.


Please visit the link below to view the proposal:
https://secure-web39.secondlife.com/my/account/partners.php


This proposal will expire on Friday, February 19, 2010."

WOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO jag nästan svimmar av chockblandad lycka!!! Jag har älskat min Ars i mer än två år, men trodde aldrig detta skulle hända. Vi har båda en minst sagt skeptisk syn på SL-partnerskapen

För att inte missa den utsatta tidsfristen - ja, ja det är en hel vecka kvar men tiden rinner iväg ibland - hoppar jag genast på länken och loggar in i SL. 15 sekunder efter att ha sett frieriet har jag accepterat det!

Second Life säger då till mig "Congratulations Bock McMillan you have now entered into a partnership with Ars Northmead!"


Eat your hearts out guys, I am off the shelf now!

Världshistoriska händelser den 12 februari 2010:
1. Vinter OS i Vancouver invigdes
2. Bock ingick partnerskap med Ars
3. Statens låneavtal för Spykers köp av Saab klart

Foto: Kent Hutchinson, KH Photography
Slurl: http://slurl.com/secondlife/Pocasset/47/58/690

14 comments :

  1. GRATTIS kisses and hug to u both!!

    ReplyDelete
  2. STORT STORT GRATTIS, Bock!!!

    /rultan

    ReplyDelete
  3. YAY Grattis:) pöss på er båda

    ReplyDelete
  4. Apmel stämmer in i grattiskören... men men..gifta sig.. jaja..men men :)))

    ReplyDelete
  5. Hörre du .. linken e out .. det e bara din privata vettu ... nää det gör du inte .. OK
    Lyssna på Zig säj ja!!!
    pöss

    ReplyDelete
  6. Men men MEN! HURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    STOR, extrastor KRAM till ER BÅDA!

    /Tina

    ReplyDelete
  7. Så himla underbart kul. Grattis! Hälsa karln din också! Puss!

    ReplyDelete
  8. Grattis sötnosar!!
    Pösss..

    ReplyDelete
  9. Ett stort och hjärtligt grattis
    //Jesper & Ewa

    ReplyDelete
  10. Tack allihopa!! Pussar & kramar!!!

    ReplyDelete
  11. GRATTIS!! Ni är ett underbart par! PUSS / Lotta

    ReplyDelete
  12. Grattis bubben! *krama*

    /Sofie Snowbear

    ReplyDelete
  13. Kramar - och Lotta, jag tog bara med en av dina gratulationer, hoppas att det är ok ;)

    ReplyDelete
  14. Ett sent grattis till ofriheten! *Skratt!*

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).