Wednesday, April 21, 2010

Idag var det Ars RL födelsedag

Detta är den sista bilden jag hittar på Ars och mig tillsammans. Den är tagen lördagen den 6 februari 2010 på Elfay Pinkdots "Coffee and Pajamas Show"

Jag ägnade dagen åt att tänka på min Ars och de goda åren vi hade haft tillsammans. Dessutom köpte jag ÄNNU EN nalle till honom och lite blommor som jag ställde upp vid hans minnesmärke på simen.

Linden Lab gav mig en stor gåva idag också, på Ars födelsedag.

"Från: Linden Lab - Support [mailto:no-reply@secondlife.com]

Skickat: den 21 april 2010 01:10
Till: x@x.se
Ämne: Ticket #4051-7546025: Sent Final Resolution (Ramifications of SL partners passing)

We have solved your issue

Solution: Hello Bock,

I am so very sorry for your loss. I have completed the transfer of the region Southern Charm from Ars' account to your own. Regarding the objects on the region, even if Ars' account is disabled the objects he owned on that region will remain. We will not remove any of those objects if his account is disabled.

(...)

If there is anything more we can assist you with, please do not hesitate to contact us.

Regards,
Keira Linden"
........

Jag har ju, förutom vad som skulle hända med simen, också oroat mig för vad som skulle hända med alla de saker Ars hade rezzat på vår hemmasim, och just denna dag fick jag beskedet att de kommer att finnas kvar. Det känns nästan som om Ars jobbar för mig någonstans!

Jag vill nu passa på att tacka Belinda Linden och Keira Linden på Linden Lab för all deras vänlighet och tillmötesgående i den sak!

Samtidigt vill jag också tacka alla er andra - ingen nämnd och ingen glömd - för allt ert stöd och all er värme och omsorg under de senaste veckorna. Ni har varit fantastiska!!!

Dagen avslutades med att åka iväg till Egypt och rösta på Bara Jonson naturligtvis!

3 comments :

  1. Han är där jag vet det.
    Ni var så söta ihop på den bilden.
    kram Zigga

    ReplyDelete
  2. Åh skönt Bock!! Och att alla items får vara kvar oxå! Stora kramar!

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).