Saturday, May 29, 2010

Nakna avatarer i SL 49

Mitt enda egentliga minne av Mannen Darkstone hittills var den gången när han droppade in på ett party där Selma Edman också befann sig. Han var helnaken och hade den mest gigantiska erektion jag någonsin har sett, och då kan jag försäkra att jag har sett en del! 

På några bloggar har jag nyligen läst att han skall vara en talangfull sångare också så jag ser fram emot att uppleva även den sidan någon gång i framtiden.

Nu har jag fått denna underbara bild från Selma, plötsligt blir han mycket mer levande för mig. (...och ja, jag har försäkrat mig om att Mannen har godkänt publiceringen!)




4 comments :

  1. hahahahahahahahahha
    När
    Var
    Huuuuur???????
    Rackarns Selma....måste ta ett rejält snack med na om detta foto

    /Mannen

    ReplyDelete
  2. jag har bildbevis på denna lilla fadäs Mannen, ewa med!!:)

    ReplyDelete
  3. Finns ingen som du Mannen.. inte i någon av världarna.

    ReplyDelete
  4. mmm tack selma
    du vet hur man stöttar en man du

    Samtidigt som tanken slår mig
    ...är det normalt att sitta o prata med lillgrabben på det viset??

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).