Saturday, June 26, 2010

Intressant faktum



Jag älskar detta! Den här intressanta informationen om besökare på "Bock i Second Life" fick jag från min "SiteMeter".

Chamorro (chamoru) är ett malajo-polynesiskt språk som talas av ungefär 77 000 personer i Guam och på Nordmarianerna. Det är officiellt språk i båda länderna. Det bor dessutom över 50 000 chamorros i USA.

Håfa adai, Si Yu'us ma'ase for visiting my blog, my Chamorro speaking friends. Please come again soon!

And that goes for all the rest of you too, whatever language you speak!

2 comments :

  1. Ja, självklart även ni svensktalande! Ni utgör ju flertalet och är dessutom mina stora bidragsgivare i mitt freds- och konstprojekt "Nakna avatarer i SL". Det sistnämnda kommer jag alltid att älska er för!

    ...och Du har ju själv försett mig med två bidrag, Tina! ;)

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).