Sunday, June 6, 2010

Nakna avatarer i SL 68

Min vän och allas vår Wildstar Writer, mest känd som Wild, är en av SLs mest framgångsrika singer/songwriters i countrygenren. Han är sedan några veckor även delägare till en alldeles egen "live music venue" som heter "Wild and more". 

Vad jag inte visste innan jag hade läst "Magasin Millimina" och själv besökt "Wild and more" är att Wild även är en mycket duktig fotograf i både RL och SL. Besök gärna hans utställning på "Wildstars Art & Photogallery", den ger verkligen mersmak.

Här nedan visar Wild oss två underbara exempel på sin fotokonst, fast med just det läckra motivet som hans egna hunkiga avatar utgör hade det väl svårt för någon att misslyckas.




Jadå, ni är fortfarande välkomna att skicka era bidrag till mig antingen inworld eller till min mejl lundamats@gmail.com

Yes, you are all still welcome to send your contributions to me either inworld or to my mail lundamats@gmail.com  

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).