Saturday, June 12, 2010

Nakna avatarer i SL 75

När jag fick de här vackra bilderna i min mejl igår blev jag mycket glad. Detta eftersom jag egentligen bara har träffat Aallotar Takaaki vid två tillfällen. Första gången var för evigheter sedan när Bara Jonson hade ett underbart gig på Malmö-simen. Jag hade lyckats få med mig Ars dit och vi hade båda väldigt trevligt. Andra gången var på nationaldagsfirandet förra helgen.

Jag noterar särskilt att Aallotar har hittat ännu ett roligt sätt att vara naken på utan att blotta allt genom dessa jättefina bilder av ett morgonbad vid forsen! Det är verkligen jättekul att se hur kreativiteten flödar när det gäller att hitta situationer där nakenhet blir naturlig. Jag väntar fortfarande på den första duschscenen... *hint, hint*

Nu när Aallotar gått före hoppas jag dessutom på ännu fler bilder från alla er på Foxdale-simen (Fast jag har ju ingen aning om vilka ni är så ni kanske redan finns med), och alla er andra också. Info om hur ni skickar till mig finns nederst i inlägget.


Jadå, ni är fortfarande välkomna att skicka era bidrag till mig antingen inworld eller till min mejl lundamats@gmail.com

Yes, you are still welcome to send your contributions to me either inworld or to my mail lundamats@gmail.com

2 comments :

  1. Det pratas nakenbilder överallt nu, får se hur många av dom som törs skicka in ;)

    Tack för att jag fick vara med!

    ReplyDelete
  2. Hehe kul att ha dig med!

    De är väl inga fegisar på Foxdale? Självklart kommer de att börja droppa sina bilder på mig nu...

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).