Saturday, June 12, 2010

Nakna avatarer i SL 76

Woohooo Aallotars medverkan har redan fått effekt. Detta förtjusande bidrag från Sincero Ewing bör för övrigt stimulera alla er som inte redan har medverkat att skicka in era bilder - nu!


P.S. Visst är det lite kul hur den lilla gula ankan i centrum på bilden lyckas distrahera från det egentliga motivet. Fast det kan ju bero på att jag är bög...


Jadå, ni är fortfarande välkomna att skicka era bidrag till mig antingen inworld eller till min mejl lundamats@gmail.com 

Yes, you are still welcome to send your contributions to me either inworld or to my mail lundamats@gmail.com

2 comments :

  1. Dokumenterade mitt dagliga kvällsbad :D
    Tack för att jag fick vara med..../Sincero Ewing

    ReplyDelete
  2. Det är jag som tackar för att du ville vara med, Sincero!

    Kram

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).