Thursday, July 1, 2010

Snyggt om jag får säga det själv...

Till min egen överraskning lyckades jag idag skapa två stycken ganska hyfsade "blog headers", eller vad tycker ni?

Nr 1 är egentligen lite för suddig men ser å andra lite drömsk ut och passar väl in i bloggmallens färgskala


Nr 2 är klar och överensstämmer med den bild jag har i mitt Googlekonto men passar inte riktigt i färgschemat - och håret sitter för högt upp ;(

Nu vet jag inte vilken jag skall välja... hmmmm jag kanske skulle ta en ny bild...?

Visst är det underbart när man har så små bekymmer ibland? ...men jag har semester så det är tillåtet!

10 comments :

  1. Får man lägga sig i så röstar jag på nr 2 utan att tveka! Skitsnygg går före drömsk ;)

    ReplyDelete
  2. Jaa håller med Iendi. Du är snyggare där. Känner inte igen dig riktigt på bild 1 annars är den åxå fin :)

    ReplyDelete
  3. Tack Iendi, självklart ska du tycka till jag ber ju om det! ;)

    ReplyDelete
  4. den du har som header nu är bäst:) trots håret hihi

    ReplyDelete
  5. Tack Vesoer och Vampi för era synpunkter.

    För att klargöra Vampis uppfattning så har jag just nu nr 2 uppe - fast jag skall byta till nr 1 nu när jag åker iväg för att hämta kemtvätten.

    ReplyDelete
  6. Nummer två är sexigast.. hur jag nu kan tycka det som totalhetero :)

    ReplyDelete
  7. Hmmm konstiga saker händer ibland, jag godkände precis en kommentar från Apmel, men den syns inte här.

    I vilket fall som helst tyckte Apmel också nr 2 men undrade samtidigt hur han nu kunde tycka något eftersom han är totalhetero.

    Mitt svar till Apmel är:
    Tack för din synpunkt Apmel och självklart tycker även till om saker i sin omgivning, även andra män!

    Vill du att jag skall lägga upp en behandlingsplan eller skall vi avvakta lite? Jag har trots allt väldigt mycket hopp för just dig! ;)

    ReplyDelete
  8. ...och se på fan, där dök Apmels kommentar upp, och jag citerade ju nästan rätt ur minnet ser jag - jag som brukar tro att jag är förvirrad och glömsk ;))

    ReplyDelete
  9. Helt klart nr 2
    Supersnygglo ju!! :))

    ReplyDelete
  10. OK ni verkar alla vara överens om nr 2, så det blir den ett tag.

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).