Friday, July 9, 2010

Nakna avatarer i SL 95

Den ljuvliga Hedda Millar blev tipsad om mitt bloggprojekt idag. Hon är visserligen svenska men håller sig mest hemma, som den fina flicka hon är, utom när hon är ute och shoppar förståss men hennes "main" är en snåljåp så det blir inte så ofta!

Här kommer några bilder som Hedda skickade in när hon tar ett kvällsdopp på hemmasimen "Southern Charm".


Haha så lite tänker jag på min alts, så jag hade helt glömt bort att jag kunde fylla ut med dem!

Jadå, ni är fortfarande välkomna att skicka era bidrag till mig antingen inworld eller till min mejl lundamats@gmail.com
Yes, you are still welcome to send your contributions to me either inworld or to my mail lundamats@gmail.com

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).