Wednesday, January 27, 2010

Den 16 februari 2010, kl. 20.00, firar vi Zigadena & Emarald!

I bloggosfären läser jag att det strävsamma gamla paret Zigadena Gabardini och Emarald Harvey firar sitt tvåårsjubileum den 16 februari 2010, kl 20.00 med ett stort gille på Apmels holme!!!

Be there, or be square! Den här festen är ett måste för alla svenska, skandinaviska, nordiska, europeiska - ja, det vete hondan om man inte borde säga ALLA avatarer i SL! Let´s crash the sim people!

Ni skulle inte tro att de var så gamla i SL att de har hunnit vara tillsammans med varandra i två år redan om ni såg dem på OrmDricka´s "The Young Ones" temakväll. Spralliga små fjortisar - men söta, mer säger jag inte!


Fjortisarna Zigadena & Emarald

Självklart segrade Emarald i tävlingen med den underbara hårkreationen! (Jag lyckades pricka in vinnaren även denna gången - OCH för ovanlighetens skull vara medveten om det!) Eftersom de dansade så vilt fick jag inte själv någon bra bild, så jag tvingades be Zig om en.

Foto: Zigadena Garibaldi

2 comments :

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).