Thursday, July 8, 2010

Guden Tor på OrmDricka

Igår var jag med och tävlade i OrmDrickas religösa temafest. Jag ställde upp som "Thor - God of Chaos", asaguden Tor är ju bland annat vädergud och den som bringar ordning i kaos.

För att symbolisera både väder och kaos hade jag fäst en tornado vid ryggraden. Den fick jag ta av mig efter ett tag eftersom den bländade några av de närvarande.

Jag trivs på OrmDricka. sirhc och hans crew med Vampi i spetsen ser alltid till att stämningen blir trevlig och lättsam.

No comments :

Post a Comment

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).