Friday, July 16, 2010

När ska Vampi vakna?

Mrs Vampi Twine-de Santis är en av svenska Second Lifes mest kända personligheter och vida berömd för sina fester på OrmDricka.

Som vi alla vet loggade hon dock in på Real Life igår för att beskåda Bara Jonson live under Kristianstadsdagarna.

Klockan är nu tre på eftermiddagen efter och vi har fortfarande inte sett någon rapport på hennes blogg om hur det gick, hur det var, vad som hände och om Bara var lysande eller bara bra!

Hur länge skall vi behöva vänta egentligen?

8 comments :

  1. Vampi var lysande :) och Vira samt ElMaco; en för mig tidigare okänd svensk i SL som hedrade mig med att komma till mina spelningar både måndagen och torsdagen.
    Saknade alla er andra där och hoppas att jag kan komma och spela snart i närheten av just ert RL :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha tack för den rapporten om hur Vampi, Vira och ElMaco uppträdde ;)

    Ledsen att jag inte kunde vara där, det hände saker i mitt RL under onsdag och torsdag som krävde min närvaro. Hoppas få se dig en annan gång istället!

    ReplyDelete
  3. hahha jag ÄR vaken det kan Bara intyga för vi har språkats idag:) det kommer på bloggen bara lugn jag har lite andra rl saker som måste göras idag först:)
    och Bara var lysande:) det var fantastiskt kul :)

    ReplyDelete
  4. OK, OK jag får väl lugna mig då, nu när jag vet att han var lysande och att ni hade kul! ;)

    ReplyDelete
  5. Vi hade super kul och Bara var helt lysande :))
    Lite synd att flertalet av Kristianstads invånare (dom som var på Harrys i alla fall) mest var upptagna med att äta!
    men vi tre SL-are som var där var helnöjda.. det enda vi saknade var vingar och gestures :)

    ReplyDelete
  6. Japp, konstaterade precis det och publicerade ett inlägg - sedan så jag att den där elaka dronningen (trots att hon är bakfull efter en vild och svettig natt på Stockholms bakgator hade lyckats hinna före mig).

    Så kan det gå när man sover för länge...

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).