Saturday, January 23, 2010

Ewa & Jesper förnyar sina äktenskapslöften

Lördagen var en hektisk dag! Och det började naturligtvis med att jag försov mig. Bland alla saker som hände var dock den största händelsen Ewa och Jespers "renewal"-evenemang. Ars stod för musiken under festen efteråt medan jag hade ombetts vara värd.

Det var en oerhört vacker ceremoni! I sann efterföljd med den amerikanska traditionen utbytte och förnyade Ewa och Jesper sina löften under en stundtals rörande ceremoni med glimten i ögat. Eftersom jag är trött blir detta inlägg mest bilder och bildtexter.

Ewa och Jesper vid altaret under ceremonin

En översiktsbild


Brudtärnorna Kilara, Safir & Charlotte

Ljusmästaren Jannne Janus

Den "kyssbare" Styxl var där med sin hustru Suteruni

Selma var vacker som alltid

Mialinn representerade norska SL

Kay och Satorin delade bänkrad


2 comments :

  1. Bäste Bock, bättre värd än du får man leta efter. Damerna sa till mig: Vem var den trevlige mannen som tog emot ut i receptionen och berömde mig för min klänning?

    Kram på dig!

    ReplyDelete
  2. Tack för en trevlig fest, Jesper, det var bara kul att jag kunde hjälpa till, ni hade ju massor av annat att tänka på!

    Stora kramar till dig och till Ewa!

    ReplyDelete

If you are overtly offensive or go way off topic your comment may be deleted.

If you see an offensive or spammy comment you believe should be deleted, please inform me and I'll be forever grateful and give you my first born (although, you'll probably not want that).